تبلیغات و بازاریابی در آرژانتین
نوشته شده توسط : worldmarketing

مشخصات مصرف کننده

در سال 2017 ، جمعیت آرژانتین 44.27 میلیون نفر جمعیت بود که از این تعداد تقریباً 22.6 میلیون نفر زن و 21.6 نفر مرد بودند. سن متوسط ​​در آرژانتین 31 سال است ، 25.2٪ در سنین 0 تا 14 سال ، 63.6٪ بین 15 تا 64 سال و 1/11٪ 65 یا بیشتر سن دارند. اکثر خانوارها از دو یا سه نفر تشکیل شده اند که خانوارهای یک نفره 18٪ از کل خانوارها را تشکیل می دهند ، در حالی که دو یا سه نفر خانوار 42٪ از آنها را تشکیل می دهند ، 29٪ از آنها دارای چهار یا پنج نفر و 11٪ آنها شش یا ساکنان بیشتر آرژانتین با داشتن میزان سواد 99٪ ، همان میزان کودکانی که در آموزش ابتدایی ثبت نام کرده اند ، دارای سطح تحصیلات بالایی است. علاوه بر این ، 90٪ افرادی که دارای مدرک تحصیلات ابتدایی هستند ، می توانند در دوره آموزش متوسطه ثبت نام کنند. با این حال ، تنها حدود 21٪ از آرژانتین ها مدرک تحصیلات عالی را گذراندند. تعداد بیشتری از زنان نسبت به آقایان در مقطع تحصیلات عالی در کشور قرار دارند. در سال 2017 ، 22٪ از زنان لیسانس لیسانس را کسب کردند ، در حالی که تنها 15٪ از مردان این کار را کردند. جمعیت آرژانتین عمدتاً شهری است ، زیرا 92٪ از آرژانتین ها در شهرها زندگی می کنند ، و 10 منطقه کلانشهر تقریبا نیمی از جمعیت را تشکیل می دهد. یک سوم جمعیت به تنهایی در بوئنوس آیرس زندگی می کنند و جیب های جمع آوری عمدتاً در مناطق شمالی و مرکزی کشور رخ می دهد.
قدرت خرید
تولید ناخالص داخلی سرانه سالها در نوسان است. اما در سال 2017 ، این افزایش یافت و به PPP 14398 دلار رسید. متوسط ​​حقوق سالانه 9،985 دلار آمریکا است. در سال 2018 ، میزان مصرف خانوار اندکی افزایش یافته است و پیش بینی می شود که در سال 2019 همچنان ادامه یابد. غلظت ثروت در آرژانتین بسیار زیاد است ، زیرا ثروتمندترین کشور 10٪ ثروت بیشتر از فقیرترین 60٪ مردم را کنترل می کند. علاوه بر این ، ضریب شاخص جینی در آرژانتین در سال 2017 به 40.6.6 رسیده است. علاوه بر این ، شکاف دستمزد بین زن و مرد در سال 2018 به 19 درصد رسیده است. مورد توجه قرار نمی گیرد و 12.3٪ از زنان کشور در خدمات داخلی مشغول به کار هستند. از کل کارگران ثبت شده در کشور ، 41٪ زن و 59٪ مرد هستند. علاوه بر این ، 76٪ از جمعیت در بخش خدمات ، 24٪ در صنعت و 1٪ در كشاورزی فعالیت می كنند. بالاترین دستمزدها در کشور در بوینس آیرس و پس از آن کوردوبا ، سپس Corrientes است.
رفتار مصرف کننده

ترجیحات مصرف در آرژانتین به کشورهای کشورهای اروپایی نزدیک تر از همسایگان آمریکای لاتین است. با توجه به اینکه این کشور طی دو دهه گذشته بحران های زیادی را پشت سر گذاشته است ، مصرف کنندگان آرژانتین کاملاً ناخوشایند شده اند و مصرف به سمت ارزش پول تغییر کرده است. مصرف کنندگان آرژانتینی تمایل دارند که با پول خود منطقی و محافظه کار باشند و فقط آنچه را که لازم است خریداری کنند ، اولویت بندی قیمت ، هدر رفتن ، پیاده روی به جای رانندگی ، و خریدن مارک های جدید در هنگام ارزان تر نیست. در نتیجه ، خرید تمایل دارد تا خود را به سمت زیر مارک ها و پیشنهادهای ویژه متمایل کند و هزینه های خانوار کاهش یافته است. مصرف کنندگان نیز با توجه به محصولات جدید انتخابی تر و انعطاف پذیر تر شده اند. علاوه بر این ، مصرف کنندگان آرژانتین تمایل دارند به جای کالاهای وارداتی از کالای ملی حمایت کنند ، به ویژه که دومی می تواند سه برابر گران باشد. به گفته نیلسن ، طی یک سال گذشته مصرف کنندگان عادتهای خود را برای صرفه جویی در هزینه های خانوار تغییر داده اند ، وعده های غذایی سبزیجات و الکل را کاهش داده اند و هنگام خرید کالاهای فروشی به مارک های ارزانتر روی آورده اند. به ویژه در بخش مواد غذایی ، مصرف کنندگان تمایل به خرید هر چه ارزان تر دارند و به برندها وفادار نیستند. آنها همچنین قبل از خرید کالا بهترین قیمت ها و معاملات ویژه را جستجو می کنند ، حتی اگر این به معنای مراجعه به چندین مغازه مختلف در یک روز باشد. با این حال ، آنها تمایل دارند محصولات سالم اما طعم آور را انتخاب کنند که عملی و تهیه آن آسان باشد ، در حالی که همزمان به دنبال معامله هستند. آنها همچنین به زنجیره های خرده فروشی خاص وفادار نیستند ، و دائما به دنبال خدمات بهتر هستند ، در هر کجا که باشد ، زمان کمتری در انتظار برای روز قبل و در کل تجربه خرید بهتر. بنابراین ، مغازه ها برای جذب مشتری دائما در حال نبرد با یکدیگر هستند که این امر زنجیره های خرده فروشی را مجبور می کند تا در تبلیغات رسانه های جمعی سرمایه گذاری کنند ، تخفیف ها ، معاملات عالی و پیشنهادات ویژه را اعلام کنند. از طرف دیگر ، مصرف کنندگان ثروتمند قیمت های بالاتر از مارک های اصلی را می پذیرند ، زیرا آنها این مارک ها را برای تضمین محصولات ایمن تر و کیفیت بالاتر درک می کنند. علاوه بر این ، مصرف کنندگان جوان نسبت به مصرف کنندگان قدیمی ، نسبت به مصرف کنندگان قدیمی آگاهی بیشتری دارند ، و گرچه قیمت هنوز نگرانی خاصی دارد ، اما معمولاً آنها از پرداخت هزینه های بیشتر برای یک محصول با نام تجاری آگاه نیستند. حتی اگر خرید آنلاین در کشور رو به رشد بوده است - به ویژه در بین نسل های جوان - هنوز هم مصرف کنندگان ترجیح می دهند خرید خود را بصورت حضوری انجام دهند. هنگام خرید بصورت آنلاین ، خدمات پس از فروش و تحویل نقش مهمی در تصمیم گیری در بین اکثر آرژانتین ها دارند. بخش لوازم خانگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، زیرا ترجیح کلی برای تعمیر به جای جایگزینی کالاهای قدیمی وجود دارد ، بنابراین بازار شکوفایی لوازم یدکی لوازم خانگی در کشور وجود دارد. مصرف کنندگان در سیستم عاملهای مشارکتی مانند Uber در آرژانتین بسیار مورد توجه هستند. با این وجود ، به جز استان مندوزا ، استفاده از چنین سیستم عامل هایی غیرقانونی تلقی می شود و مصرف کنندگان را به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی یا تاکسی های دارای مجوز سوق می دهد.





:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: